GEÇ KALAN NİŞAN HAZIRLIKLARI POSTU:)

Ekim 2015 de yapılan nişan hazırlıklarını paylaşmak yeni kısmet oldu. Bu aralar çok yoğundum okul, eğitim, sınavlar, iş, güç derken bunca bahanenin arkasına sığınıyorum:)
Şimdiden söylüyorum bir pembe zehirlenmesiyle karşı karşıya kalacaksınız a dostlar:)

Az sonra paylaşacağım her şey tek tek elimden geçti:) Zorladı ama bitince her şey çok güzeldi ve değdi yorgunluğa:)

Acaba nereden başlasam:)

Nişan için tutulan mekanın süslemesinden başlayayım bakalım. Balon ve renkli pelür kağıtlardan yapılan ponponlar ile kocaman salonu süslemek kolay olmadı ama azimle ponponlar yapıldı:)

Ponpon yapımı kolay ama uğraştırıcı bir kaç tane yapacaksanız uğraşılabilir ama böyle fazla yapacaksanız birazcık düşünebilirsiniz:) Ponpon yapımı için tık tık

Nişanımıza gelenler için hazırladığımız hediyeler için düzenlediğimiz masamız kokoşluktan geri kalmasın diye tütü hazırladık. Hediyelerimizi koymak için kağıt çantaları kullanatmarket ten aldık. 
O kadar kaptırmıştım ki kendimi hazırlıklara ne yapsam ne yapsam diye düşünürken bir sabah dilek ağacı fikriyle uyanıp kendimi arka bahçede dal ararken bulmam hiç de şaşırtıcı değildi:)) Bu güzel dalları sabitlemek hiç kolay olmadı çimento beton işlerine giriştim baya baya:) Dalları çiçek ve dantellerle süsleyip kartları da hazırlayınca oh mis oldu.
Hediyelere yakından bakalım. Öncelikle olmazsa olmaz nişan kurabiyeleri itinayla yapılıp paketlendi. Canlı çiçek alıp kraft kağıt ve jut ipiyle süslendi bir de lavanta keseleri dikildi, yazıları yazılıp süslendi. Uğraştırdı çünkü 75 er tane hazırlamak pek de kolay olmadı. Ne söylendim yahu:))


 Deneme 1 2 3....


 Hediyelikler için detay...

Masalara canlı çiçek koymak için bildiğiniz konserve kavanozlarını süsledik püsledik ve vazolarımızı hazırladık:)

Misafirlerimizi keçeden hazırladığım melek kanadı ile karşılamak kaç puan acaba:) Yapımı için tık tık

 Nişan pastasını o kadar telaşın içinde nasıl yaptım gerçekten bilmiyorum o nedenle biraz sade oldu ama böylesi daha iyi oldu galiba:)

Nişan tepsisini de kendimiz yaptık. Ayna kestirmeye gittiğimde büyük kalbi kestirirken adamcağız bana bir tuhaf baktı ama yüzükleri koyacağım yükseltiyi yapmak için çizdiğim küçük kalp kalıplarını verince "Bu ne şimdi" demesi beni benden aldı:)) Sağ olsun güzel iş yaptı ne yalan söyleyeyim. Sonrası kolay çiçeklerle süslenince gayet şık bir tepsi haline geldi aynamız. Makas ve yükseltileri de hazırlayınca bu aşamayı da hallettik.

Veee tabiki el çiçeğini de kendimiz yaptık:)
                                      
Ağır mesai harcadık ama değdi. Gelenler her şeyi çok beğendi. Umarım sizlere fikir verir faydalanırsınız. Merak ettiklerinizi yorum olarak bırakırsanız memnuniyetle yardım ederim.

Nişan postunu beş ay sonra paylaşıyor olmama da bir alkış lütfen...:)











Yorumlar