PEMBİŞ YELEĞİMİZİN ŞORTU


Blogu takip edenler hatırlayacaklardır bu kumaştan yelek dikmiştim. Aslında eş zamanlı diktim bu iki parçayı ama fotoğraf çekmeyi erteleyince sizlerle de şimdi paylaşabiliyorum.

Ayrıca şortla yeleğin fotoğraflarına bakınca çok farklı duruyor kumaşları :) Tamamen aynı aslında... Şortun fotoğrafını çekerken ışığın nimetlerinden fazlaca faydalanmışım anlaşılan:)


Şorta baktıkça nasıl dikmişim diye hayret ediyorum laf aramızda... Fermuar ve cep detaylarını becerebilmiş olmak gerçekten beni mutlu ediyor ama bir daha yapabilir miyim bilmiyorum :)))

O dönem şortu dikerken yabancı bir sitede bu fermuar dikişini çok pratik anlatan bir videoya rastlamıştım onun sayesinde çok kolayca yapmıştım. Sonrasında çok aradım ama bulamadım. Bulursam mutlaka linki sizlerle de paylaşırım herkesin çok işine yarar diye düşünüyorum:))

Kalıp yine burda dergisinden bu arada.... Bir de burda dergisinin anlatımlarını anlayabilirsem dikiş işinde bir aşama terfi edeceğim ama bekliyorum :)) 



Şortun arka bel kısmına tünel yapıp lastik geçirdim ve tamamladım.

Suedacığım güzel günlerde giysin...



Yorumlar

  1. Allah'ımm yerim ben onu da şortunu da güzelliğe bak ya:):):)Bayıldımmm,ama siz bendeki dikiş canavarını iyice coşturuyorsunuz:):):)Ellerinize sağlık harika olmuş pembiş takımınız:)
    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim "Küçük Kaşif" ilginiz ve yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :))
      Bu arada yanlışlıkla "pembiş yelek" yazısının altına yaptığınız yorumu sildim:(( çok özür dilerim.

      Sil

Yorum Gönder