ORTAYA KARIŞIK DİKİLENLER SERGİLENSİN

Trend insani Sueda'nın kurt figürlü triko elbisesi diktim oldu ;)


Siyah kadife kumaştan tül, kurdele ve boncuklarla hareketlendirilen robadan bebe yaka elbise yapıldı ve kuzucum elbisesi ile bir nişan törenine bile katıldı :)


Bu cekete başlarken nasıl birşey çıkacağını bilmiyordum aslında yapım sürecinde şekillendi ve böyle bir parça çıktı ortaya.. penye kumaş kullanıldı arasına elyaf geçirilerek aynı kumaştan astarlandı.. Her ne kadar fotolarda net çıkmasa da  kapitone yapıldı ve yaka, kol ve etek kısımları nar çiçeği bordürle hareketlendirildi düğmeleri de dikilerek tamamlandı..




Yeşil spor kapüşonlu ceketin içi penye kumaşla astarlandı çoban düğmelerle renk katılarak küçük hanımın emrine amade edildi:)




Chanel ceket... Suedanın chanel ceketi olmazsa olur mu.. Olmaz tabi ki.. Yakasında tek çıt çıtla harika bir çalışma oldu:))




Sueda'nın ilk doğum günü için diktim bu şeker pembesi elbiseyi :)) Tarlatanı bile var o kadar profesyonel çalışıldı.. Çok yakıştı bir gün ilk doğum günü fotoğraflarını paylaşırsam sizde görürsünüz diye umuyorum:)))


Bu elbise Suedacığıma değil..bir arkadaşımın bebeklik elbisesi ve aynından 30 yıl sonra tekrar dikildi..elbiseyle yetinmeyip bir de patik yaptım ..güle güle giysin diyelim :)





Yorumlar

  1. pembe elbıseye bayıldımmm bırde detaylı resmı olsa harıkaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gülen hanım, ayrıntılı resimleri yok maalesef:( ama klasik robadan elbise kalıbı kullandım. içine tülden ayrıca tarlatan diktim. arkasındaki kurdelayı seyyar yaptım çıt çıtla tutturdum.

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel ve şık olmuş,maşşallah size:):):)http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder